Annával készült

Kakaós kalács újratöltve

2020. április 10. - annavalkeszult

Már sokféle kalácsot sütöttem. Kakaóst is, de azzal a különbséggel, hogy most nem a tésztára kentem rá a krémet és úgy fontam össze, hanem a kalács tésztájába kevertem a cukrozatlan kakaóport.

img-0946.jpg

img-0947.jpg
Hozzávalók:
250 ml langyos tej
25 g friss élesztő
70 g cukor
500 g finomliszt
1 csipet só
1 tojás + 1 sárgája
60 g olvasztott vaj
1 ek. cukrozatlan kakaópor

Elkészítése:
A langyos tejbe belemorzsolom az élesztőt, és beleszórom a cukor felét. Felfuttatom. 
A lisztet egy tálba szitálom, hozzáadom a cukor másik felét, a tojásokat, a sót és a felfuttatott élesztőt. majd az olvasztott vajat. Mikor összeáll a tészta, kettéválasztom. Amit elveszek, ahhoz hozzáadom a kakaóport. A másikat alaposan bedagasztom. Utána a kakaós részt dagasztom. A két tésztát letakarva duplájára kelesztem 30- 40 percig. Hármas fonással dolgoztam, mert nem volt több időm. Megkenjük a tetejét felvert tojással és 30 percig kelesztem letakarva. 180 fokon 35 percig megsütöm.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://annavalkeszult.blog.hu/api/trackback/id/tr4515601726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása